Lite smått och gott!

Tiden går verkligen fort när man har fullt upp. Som tur är  jobbar jag inte så mycket, så att man hinner allt annat. Jag trivs ju jättebra på jobbet med barn och underbara kollegor och ett för mig nytt och spännande och positivt arbetssätt. Men jag har ju mina kära fyrfota som ska ha sitt också och de underbara barnbarnen som jag vill rå om så mycket som möjligt. Denna veckan har jag hunnit med en snabbtripp till stockholm och älskade Ellen. Nu i helgen har Otis och Simone sovit över och idag har vi firat svärmor som fyllt 80 år. Härligt alltihop.

Lycka har ju också flyttat hem hit inför valpningen och hon är ganska tjock. Jag gissar på en lagom stor kull. Så spännande

Idag ringde Tippex matte Erika och meddelade att Tippex börjat löpa, lite tidigare än beräknat, så om ca 1,5 vecka hoppas vi på parning igen. Just nu är det mycket med hunderiet.

Vår lilla Ullis är snart sju månader och utvecklas bra. Hon är en tik på den mindre sidan. Jag har funderingar på att eventuellt sätta ut henne hos en fodervärd, om vi hittar rätt person.

Kommentera

